OnError

Information Technology Outlook – My Point Of View

Dlaczego nie lubię IE?

*IE=Internet Explorer

Pracuję ostatnio nad pewną stroną internetową. Miałem zamiar zastosować w niej sporo CSS, ale niestety, mam już trochę dosyć walki z IE, który nie interpretuje poprawnie stylów. Już dawno nie korzystam z IE i nie brałem pod uwagę takich problemów, a tu trochę klops…

Podobnie jest z aplikacją sieciową, którą buduję w firmie. Zadowolony z siebie uruchomiłem pierwszą wersję w sieci firmowej, a tu pokazuje mi ktoś zrzut ekranowy z IE – fatal! Trochę mnie to zniechęciło do samych stylów, bo o ile możliwości są ogromne, to gimnastyka, żeby wszystko chodziło pod przeglądarkę Windowsa jest już nieco zniechęcająca.

 Kiedy więc problem kompatybilności ze standardami zniknie?

Źródła:

Internet Explorer & CSS issues – przykłady rozwiązania problemów z IE, jednak za każdym razem wymaga to testów i dodatkowych nakładów pracy

IEBlog – czyli punkt widzenia osoby biorącej udział w tworzeniu IE7, który pewnie za kilka lat będzie standardem, jeśli wszyscy nie przesiądą się na Firefoxa :), a poza tym wejdzie pewnie nowa wersja CSS i znowu wrócimy do punktu wyjścia.

Pobierz Firefoksa!

10 października, 2006 - Posted by | Notatki

2 Komentarze »

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

    Komentarz - autor: Mr WordPress | 10 października, 2006

  2. u0b9au0b9au0bbf,nu0ba4u0bbfu0baeu0bc1u0b95 u0baau0bc6u0bb0u0bc1u0baeu0bcdu0baau0bbeu0ba3u0bcdu0baeu0bc8 u0bb5u0bc6u0bb1u0bcdu0bb1u0bbf u0baau0bc Click http://pepij.nl/dukcc100645

    Komentarz - autor: powellsimmons4859 | 9 kwietnia, 2016


Dodaj komentarz